Pytania o odpowiedzi

Na moim Grow Kit jest biały meszek, czy to pleśń?

Nie, to nie jest pleśń. Biały nalot to właśnie grzybnia.  Pamiętaj, że w Polsce nie możesz doprowadzić do wyrośnięcia owocników, ponieważ te zawierają sobie psylocybinę.



Nie otrzymałem instrukcji obsługi, dlaczego?

Ze względu na obowiązujące przepisy nie możemy udostępniać informacji dot. uprawy ani wysyłać instrukcji.   

Ciekawostki na temat growkitów można znaleźć na stronach producentów.  Linki do stron producentów znajdują się na kartach produktów w naszym sklepie internetowym.

Proszę pamiętać, że w Polsce nie można doprowadzić do wyrośnięcia grzybni gdyż substancje w niej zawarte są nielegalne.  



Czy mój Grow Kit jest w wersji automat, wstępnie nawodniony?

O tym czy Grow Kit jest nawodniony piszemy zawsze na karcie produktu.

Jak najłatwiej rozpoznać czy Grow Kit to automat?

1. Wersja nawodniona jest pokryta białym nalotem

2. Jeden z filtrów na plastikowej pokrywce jest jakby zaklejony

3. Worek dołączony do zestawu  jest perforowany (podziurkowany)



W moim boxie na boku widzę niebieskie małe plamki, czy produkt jest do wyrzucenia?

Niebieskie zabarwienie spowodowane jest miejscowym utlenieniem związków zasadowych zawartych w grzybni. Jeśli przebarwienie byłoby zielone, to produkt nadawałby się do wyrzucenia.   (nie dotyczy gatunku Hawaiian - tam sytuacja wygląda inaczej)



Jak mogę przechowywać produkt?

Produkt należy przechowywać w lodówce w temperaturze między 2-4 stopnie Celsjusza.  Sprawdź temperaturę w swojej lodówce.

Pamiętaj też, że produkt powinien być odseparowany od innych produktów spożywczych, aby nie doszło do skażenia grow kita. 



Czy otrzymam paragon po zakupie?

Oczywiście, jesteśmy firmą zarejestrowaną w Polsce i wystawiamy paragony do każdego zamówienia, faktury jeśli zaznaczysz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.



Jak szybko wysyłacie paczki?

Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem świąt. W przypadku kiedy święto wypada w środku tygodnia, przesyłki możemy wstrzymać, aby nie utknęły na dłużej w centrach logistycznych. 

Kurier obiera przesyłki w okolicach godziny 14:00.



Na sklepie produkt jest niedostępny, kiedy planujecie dostawę?

Dostawy produktów uzależniamy od aktualnego zapotrzebowania - średnio jeździmy po produkty co 2 tygodnie, aby mieć świeży towar. 

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu - wpisz swój mail na karcie produktu a otrzymasz automatyczne powiadomienie jak stan zostanie zaktualizowany.



Dlaczego macie taniej niż konkurencja? Sprzedajecie stare produkty?

Wysoka jakość produktów i obsługa klienta to dla nas priorytet i nie możemy sobie pozwolić na sprzedawanie produktów niespełniających wysokich standardów.  Jako jedyni w Polsce (co potwierdził producent) przewozimy z Holandii produkty w warunkach chłodniczych dzięki czemu nie jest przerywana  ciągłość termiczna.

Mamy niższe ceny, ponieważ chcemy być konkurencyjni :)



Czy macie jakieś rabaty?

Oczywiście, zapisz się na naszego newslettera podczas rejestracji, zarejestruj swoje konto w sklepie i śledź nas na facebooku.  Co jakiś czas wrzucamy kody promocyjne.  Jeśli jesteś naszym stałym klientem i zamówiłeś minimum 10 grow kitów napisz do nas - przydzielimy Ci stały rabat.

Co się stanie podczas przesyłki przy wysokich temperaturach?

Przy temperaturach powietrza powyżej 25 stopni zalecamy zakupienie dodatkowego opakowania termicznego a dodatkowo zalecamy zamawiać przesyłkę kurierską a nie paczkomat.  Jeśli już wybierasz paczkomat to postaraj się wybrać taki, który zlokalizowany jest w zacienionym miejscu. 

Korzystanie z naszego sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności

Porównaj (0 produkty) Moja lista życzeń (0 produkty) Skontaktuj się z nami
Please login first
Please login first

Koszyk

Nie ma produktów w koszyku