Pytania o odpowiedzi

Na moim Grow Kit jest biały meszek, czy to pleśń?

Nie, to nie jest pleśń. Biały nalot to właśnie grzybnia, z której wyrastają owocniki.  Pamiętaj, że w Polsce nie możesz doprowadzić do wyrośnięcia owocników, ponieważ te zawierają sobie psylocybinę.

W moim boxie na boku widzę niebieskie małe plamki, czy produkt jest do wyrzucenia?

Niebieskie zabarwienie spowodowane jest miejscowym utlenieniem związków zasadowych zawartych w grzybni. Jeśli przebarwienie byłoby zielone, to produkt nadawałby się do wyrzucenia.   (nie dotyczy gatunku Hawaiian - tam sytuacja wygląda inaczej)

Mój Grow Kit nie rośnie, co mogę zrobić?

Ze względu na obowiązujące przepisy nie możemy udzielać żadnych porad na temat hodowli ponieważ ta w Polsce jest nielegalna. Jeśli przebywasz w kraju w którym hodowla jest dozwolona możesz stosować się do instrukcji umieszczonej na naszej stronie.

Jak mogę przechowywać produkt?

Produkt należy przechowywać w lodówce w temperaturze między 2-4 stopnie Celsjusza.  Sprawdź temperaturę w swojej lodówce.

Pamiętaj też, że produkt powinien być odseparowany od innych produktów spożywczych, aby nie doszło do skażenia grow kita. 

Czy otrzymam paragon po zakupie?

Oczywiście, jesteśmy firmą zarejestrowaną w Polsce i wystawiamy paragony do każdego zamówienia, faktury jeśli zaznaczysz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.

Jak szybko wysyłacie paczki?

Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem świąt. W przypadku kiedy święto wypada w środku tygodnia, przesyłki możemy wstrzymać, aby nie utknęły na dłużej w centrach logistycznych. 

Kurier obiera przesyłki w okolicach godziny 14:00.

Na sklepie produkt jest niedostępny, kiedy planujecie dostawę?

Dostawy produktów uzależniamy od aktualnego zapotrzebowania - średnio jeździmy po produkty co 2 tygodnie, aby mieć świeży towar. 

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu - wpisz swój mail na karcie produktu a otrzymasz automatyczne powiadomienie jak stan zostanie zaktualizowany.

Dlaczego macie taniej niż konkurencja? Sprzedajecie stare produkty?

Wysoka jakość produktów i obsługa klienta to dla nas priorytet i nie możemy sobie pozwolić na sprzedawanie produktów niespełniających wysokich standardów.  Jako jedyni w Polsce (co potwierdził producent) przewozimy z Holandii produkty w warunkach chłodniczych dzięki czemu nie jest przerywana  ciągłość termiczna.

Mamy niższe ceny, ponieważ chcemy być konkurencyjni :)

Czy macie jakieś rabaty?

Oczywiście, zapisz się na naszego newslettera podczas rejestracji, zarejestruj swoje konto w sklepie i śledź nas na facebooku.  Co jakiś czas wrzucamy kody promocyjne.  Jeśli jesteś naszym stałym klientem i zamówiłeś minimum 10 grow kitów napisz do nas - przydzielimy Ci stały rabat.

Korzystanie z naszego sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności

Porównaj (0 produkty) Moja lista życzeń (0 produkty) Skontaktuj się z nami
Please login first
Please login first

Koszyk

Nie ma produktów w koszyku